Екскурсія учнів3-го класу до кабінету географії |
Виставка літератури |
Викладачі географії та фізики вирішили об’єднати декілька форм позаурочної роботи і продемонструвати їх на прикладі проведення декади, яка включала в себе різні види діяльності: ігри-вікторини, дні відкритих дверей з фізики, природи, географії, проведення практичних занять, дослідів
З 12 по 23 грудня 2016 року в школі-інтернаті "Джерело"відбулася декада фізики та географії,в якій брали участь учні старшої ланки як санаторних класів, так і учні з вадами слуху.
Проведенню фізико-географічної декади передувала велика підготовча робота протягом тривалого часу.
Метою організації проведення різних заходів під час такої предметної декади є:
Метою організації проведення різних заходів під час такої предметної декади є:
- активізувати творчу і пізнавальну діяльність учнів;
- формувати в них стійкий інтерес до вивчення географії та фізики;·
- створити сприятливі умови для прояву своїх знань та умінь;
- продемонструвати практичне значення здобутих знань;·
- формувати комунікативні, соціальні, самоосвітні та саморозвивальні компетенції;· розширювати словниковий запас учнів з вадами слуху;·
- ознайомити учнів з новинками видань з фізики та географії .
Фото на згадку 10-12 класи |
Тематика декади природничих наук була дуже різноманітною. Але зміст заходів підпорядковувався певним вимогам. Це – науковість, доступність, актуальність, практична значущість.
Декада фізики та географії принесла незабутні враження учням 5-12 класів. Різноманітні задачі, ребуси, кросворди, фізичні явища, досліди викликали у дітей неймовірне захоплення, а також заохочення до вивчення цих предметів.
Впродовж декади природничих наук існує багато можливостей зацікавити учнів географією та фізикою як наукою, а також підвищити інтелектуальний рівень сучасного учня. Проведення практичних занять під час декади допомогло вчителям нашої школи акцентувати увагу старшокласників на зв’язок теоретичних знань, здобутих на уроках, та практичного вміння їх застосовувати. Тому проведення декади було доцільною, ефективною і потрібною формою роботи з учнями.
В.Бєлінський говорив: «Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє».
Рекомендовано на сайт департаменту
Автор: Шаповалова Н.Л, Жовтяк Г.К.
Рецензент: Засоріна О.В
Впродовж декади природничих наук існує багато можливостей зацікавити учнів географією та фізикою як наукою, а також підвищити інтелектуальний рівень сучасного учня. Проведення практичних занять під час декади допомогло вчителям нашої школи акцентувати увагу старшокласників на зв’язок теоретичних знань, здобутих на уроках, та практичного вміння їх застосовувати. Тому проведення декади було доцільною, ефективною і потрібною формою роботи з учнями.
В.Бєлінський говорив: «Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє».
Рекомендовано на сайт департаменту
Автор: Шаповалова Н.Л, Жовтяк Г.К.
Рецензент: Засоріна О.В
Немає коментарів:
Дописати коментар