5 грудня 2019 року педагоги нашого закладу (Авєдова С.А., Дудченко Т.М., Жовтяк Г.К.) брали участь в роботі Другої Всеукраїнської Науково-Практичної Конференції «Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні: регіональний аспект». За 3 роки в області створені сприятливі умови для отримання освіти дітьми, що потребують особливого підходу. За допомогою ЗОІППО створюються корекційно-розвиткові програми для учнів інклюзивних класів початкової школи. На пленарному засіданні були висвітлені і проблеми в цій галузі, зокрема, недостатня кількість спеціалістів, що мають спеціальну освіту та досвід роботи з цією категорією учнів.
Практична частина конференції була наповнена різноманітними майстер-класами з різних, але дуже важливих аспектів роботи з інклюзії. Педагоги нашого закладу змогли відвідати 6 практичних заходів, щоб поділитися отриманою інформацією з колегами.
Вчителі-дефектологи Дудченко Т.М.та Жовтяк Г.К. прийняли участь у майстер-класах «Веббінг-інтерактивний метод навчання» та «Діалог у темряві». Ознайомилися з цікавим методом побудови логічних структурованих зв’язків між явищами та подіями. Цей метод можна використати на корекційно-розвиткових заняттях.
Вчитель-логопед Авєдова С.А. відвідала інтерактивну лекцію «Деякі кроки щодо впровадження інклюзії як складової громадського суспільства (Досвід Канади та Німеччини)» і ознайомилась з вже напрацьованим позитивним досвідом працевлаштування людей з інвалідністю, та зі шляхами формування громадського суспільства через інклюзивну освіту. А також обрала майстер-клас «Абетка для мозочку» і збагатила свій багаж знань технологічними прийомами моделювання рухових завдань, що сприяють підвищенню рівня психофізичного здоров'я та мовленнєвої активності дітей.
Автор: Аведова С.А., Жовтяк Г.К.
Практична частина конференції була наповнена різноманітними майстер-класами з різних, але дуже важливих аспектів роботи з інклюзії. Педагоги нашого закладу змогли відвідати 6 практичних заходів, щоб поділитися отриманою інформацією з колегами.
Вчителі-дефектологи Дудченко Т.М.та Жовтяк Г.К. прийняли участь у майстер-класах «Веббінг-інтерактивний метод навчання» та «Діалог у темряві». Ознайомилися з цікавим методом побудови логічних структурованих зв’язків між явищами та подіями. Цей метод можна використати на корекційно-розвиткових заняттях.
Вчитель-логопед Авєдова С.А. відвідала інтерактивну лекцію «Деякі кроки щодо впровадження інклюзії як складової громадського суспільства (Досвід Канади та Німеччини)» і ознайомилась з вже напрацьованим позитивним досвідом працевлаштування людей з інвалідністю, та зі шляхами формування громадського суспільства через інклюзивну освіту. А також обрала майстер-клас «Абетка для мозочку» і збагатила свій багаж знань технологічними прийомами моделювання рухових завдань, що сприяють підвищенню рівня психофізичного здоров'я та мовленнєвої активності дітей.
Автор: Аведова С.А., Жовтяк Г.К.
Немає коментарів:
Дописати коментар