Далеко не кожен стане вченим,письменником, артистом, далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати кожен
В.Сухомлинський
Сучасні педагоги розуміють: бути гарним професіоналом означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку. Професійна діяльність педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього різнобічних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності. Сюди відносять і критичне мислення, яке забезпечує самостійні та відповідальні дії, а також характеризується самовдосконаленням.
Самоосвітня діяльність педагогів школи "Джерело" полягає в засвоєнні, оновленні, поширенні й поглибленні знань, узагальненні досвіду шляхом цілеспрямованої, системної самоосвітньої роботи, спрямованої на саморозвиток та самовдосконалення особистості, задоволення власних інтересів і об’єктивних потреб освітнього закладу.
Педагоги кафедри природничо-математичних дисциплін КЗ "ЗСЗШІ "Джерело" задаються такими питаннями:
- як зробити навчання більш продуктивним?
- як «нагодувати» учнів програмовим матеріалом, щоб вони «їли» самостійно й з апетитом?
- як підвищити мотивацію своїх вихованців до навчання?
- як впроваджувати новітні методики в Українську освіту?
Автор: Жовтяк Г.К.
рекомендовано для розміщення на сайті ДОН м.Запоріжжя, рецензент -Засоріна О.В.
рекомендовано для розміщення на сайті ДОН м.Запоріжжя, рецензент -Засоріна О.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар