четвер, 1 березня 2018 р.

Підсумки проведення Марафону інтелектуального здоров'я.

  
Наш вибір – здоров’я! Марафон інтелектуального здоров’я у 
КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР.
Під поняттям «здоров'я» багато людей мають на увазі лише перелік конкретних фізіологічних особливостей людини. Але це не зовсім вірно. Основні різновиди здоров’я кожної людини розглядають як взаємопов'язану систему і при дослідженні виділяють види здоров'я: моральне, фізичне, соціальне, інтелектуальне, психологічне.

І саме інтелектуальному різновиду присвячено місячник марафону ітелектуального здоров’я, що проводиться кожного лютого у «Джерелі».
У школі-інтернаті "Джерело"  серед учителів природничих дисциплін є така традиція: кожного року у лютому проводити конкурси, змагання, вікторини. Ось і в цьому році  вчителі кафедри природничо-математичних дисциплін провели інтелектуальні змагання серед учнів закладу. Діти з нетерпінням чекали цієї події, адже завжди цікаво перевірити свої знання.   
 В рамках Марафону проведені наступні  заходи:
  •       Брейн-ринг у 8-х класах «Стежинами фізики та біології».
  • Перегляд науково-фантастичних фільмів з обговоренням («Аполлон 13», «Інтерстеллар», «Геошторм»).
  • Виставка малюнків та інформаційних бюлетенів на тему «Що ми знаємо про харчові добавки» та "Наука очами дитини".
  • Гра-вікторина у 8, 11-12 класах учнів з вадами слуху «Мріємо бути дослідниками», де окрім теоретичних питань учні виконували практичні завдання:

o   Збирання електричного кола;
o   Демонстрація та коментування дослідів з хімії та фізики.

  •         «Битва інтелектуалів»  серед учнів 9-10 класів.
Для учнів 7-12 класів ( з особливими освітніми потребами) вчителі розробили  вікторину з адаптованими завданнями, які не тільки розважають, але й розвивають. Для участі в цьому заході учні  підготувалися заздалегідь: розділилися на  три команди, до складу яких входили хлопці та дівчата різних вікових категорій. та підготували особливі завдання для команд-конкурентів. На допомогу вчителям було обрано старшокласника Дениса Ставріді, який слідкував за дотриманням правил та підрахунком балів.


Цікаво було спостерігати, з яким задоволенням школярі розгадували назви чарівних тварин та складали електронні кола за схемами. Дивно, але дівчата виконали завдання на застосування знань з теми "Електричний струм" швидше та краще, ніж хлопці. До речі, капітанами усіх   команд було обрано теж дівчат. Дослід з хімії продемонстрував учень 11 класу Олександр Михайлов, чим дуже здивував молодших товаришів. Перемогу у вікторині отримала лише одна команда, але з невеликим  відривом  у 2 бали.

Для учнів 8-10 класів були підготовлені більш складні завдання, які потребують глибоких знань матеріалу та вміння застосовувати  його на практиці. Розгадування анаграм, складених за допомогою українського ресурсу childdevelop.com.ua викликали труднощі в учнів з команди "Архімеди" (10 клас), а проведення дослідів та коментування їх стало справжньою родзинкою змаганнь двох команд.

Подібні заходи допомагають популяризувати такі  складні предмети, як хімія, фізика , географія  та згуртовують учнів різних класів.
рекомендовано для розміщення на сайті ДОН м.Запоріжжя, рецензент- Засоріна О.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар