середу, 19 квітня 2017 р.

Розвиток творчих здібіностей учнів в школі "Джерело"

Є тільки одне благо — знання і одне тільки зло — неуцтво.

                                                                                   Сократ 
               Реформа   загальноосвітньої школи, здійснювана в нашій країні   має орієнтир: виховати компетентну й розвинену особистість, здатну до творчої продуктивної праці. А  працювати по-справжньому творчо може лише та людина, яка в процесі оволодіння основами наук навчилася самостійно поповнювати свої знання, пристосовуючи їх до сучасного виробництва й вимог суспільства.
Протягом чотирьох років буде здійснюватись реалізація оновленого стандарту загальної середньої освіти, який передбачає розгортання навчально-виховного процесу на основі трьох визначальних підходів : компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого.
Діяльнісний підхід , направлений на організацію навчального процесу на забезпечення активної, особистісно значущої , усвідомленої освітньої діяльності учня, зміст якої полягає не тільки в засвоєнні певних знань, а й в формуванні  особистості.
               Особистісно зорієнтований підхід зумовлює спрямованість освітнього процесу на плідний розвиток особистості кожного школяра, розкриття його здібностей, виявлення і врахування його індівідуальних особливостей, нахилів і навчальних можливостей.
               Кожен учень має можливість обрати конкурс, враховуючи свої інтереси та можливості.
Діти  готуються до конкурсів заздалегідь, виконуючи додаткові завдання вчителя.
 У   школі-інтернаті "Джерело" велика увага приділяється участі дітей у різноманітних  інтелектуальних  всеукраїнських та міжнародних конкурсах, а саме: "Колосок", "Кенгуру", "Левеня", "Олімпус".Так, у 2015-2016 н.р. у конкурсах з предметів природничо-математичного циклу взяли участь понад 50учнів, а вже в 2016-2017 н.р. до учасників приєдналися й учні з вадами слуху; загальна кількість учасників конкурсів збільшилась майже до 70. Сподіваємося ,що наступного року не згасне вогонь бажань  в  серцях наших учнів щодо участі у конкурсах.
рекомендовано до розміщення на сайті департаменту.
автори Бондаренко Л.М., Шаповалова Н.Л
рецензент Засоріна О.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар