понеділок, 10 грудня 2018 р.

Інноваційні тенденції бінарного уроку в «Джерелі».

       Що спільного у таких дисциплін, як математика та українська  мова? Як можна поєднати дві такі різні науки на одному уроці?


Відповідь  одна - відкритий урок, який був презентований вчителем  української мови  Перегудою С.В. та  вчителем математики Шаповаловою Н.Л. у 5-А класі. Цей урок був своєрідним підсумком адаптаційного періоду учнів, які перейшли від початкової до середньої ланки.
       Педагоги у дружньому консенсусі  продемонстрували нестандартний підхід у навчанні учнів з ураженою слуховою функцією. Всі етапи уроку супроводжувались бінарним мовленням учнів та за потребою - корегуванням  звуковимови школярів вчителями.
Отже, варто констатувати, що п’ятикласники добре володіють навичками користування сучасною технікою - виконанням он-лайн тестування за допомогою планшетів, уміннями оперувати математичними термінами, навичками правильно будувати відповіді на запитання вчителя та головне -  працювати самостійно.

         Вчителі-предметники, які були присутні на  уроці, відмітили високий рівень мотивації до навчання  учнів,  загальне емоційне забарвлення уроку та висловили думку про доречність систематичного проведення таких уроків, які акумулюють знання з гуманітарних та математичних дисциплін, що і стало родзинкою цього незвичайного  уроку.
вчитель укр.мови та літератури  Перегуда С.В.
вчитель математики Шаповалова Н.Л.
рекомендовано для розміщення на сайті Департаменту.
рецензент Засоріна О.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар