Що спільного у таких
дисциплін, як математика та українська
мова? Як можна поєднати дві такі різні науки на одному уроці?
Відповідь одна -
відкритий урок, який був презентований вчителем української мови
Перегудою С.В. та вчителем математики Шаповаловою Н.Л. у 5-А класі. Цей
урок був своєрідним підсумком адаптаційного періоду учнів, які перейшли від
початкової до середньої ланки.
Педагоги у дружньому консенсусі
продемонстрували нестандартний підхід у навчанні учнів з ураженою слуховою
функцією. Всі етапи уроку супроводжувались бінарним мовленням учнів та за
потребою - корегуванням звуковимови школярів вчителями.
Отже, варто
констатувати, що п’ятикласники добре володіють навичками користування сучасною
технікою - виконанням он-лайн тестування за допомогою планшетів, уміннями
оперувати математичними термінами, навичками правильно будувати відповіді на
запитання вчителя та головне - працювати
самостійно.
Вчителі-предметники, які були присутні
на уроці, відмітили високий рівень мотивації до навчання учнів, загальне емоційне забарвлення
уроку та висловили думку про доречність систематичного проведення таких уроків,
які акумулюють знання з гуманітарних та математичних дисциплін, що і стало
родзинкою цього незвичайного уроку.
вчитель укр.мови та літератури Перегуда С.В.
вчитель математики Шаповалова Н.Л.
рекомендовано для розміщення на сайті Департаменту.
рецензент Засоріна О.В.
Відповідь одна - відкритий урок, який був презентований вчителем української мови Перегудою С.В. та вчителем математики Шаповаловою Н.Л. у 5-А класі. Цей урок був своєрідним підсумком адаптаційного періоду учнів, які перейшли від початкової до середньої ланки.
Отже, варто констатувати, що п’ятикласники добре володіють навичками користування сучасною технікою - виконанням он-лайн тестування за допомогою планшетів, уміннями оперувати математичними термінами, навичками правильно будувати відповіді на запитання вчителя та головне - працювати самостійно.
Немає коментарів:
Дописати коментар