8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» відбувся ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації».
Активну участь в майстер-класах та обговореннях взяли педагоги КЗ ЗСЗШІ «Джерело».
Організаторами Конгресу виступили: Міністерство освіти і науки України, Національна Академія педагогічних наук України, Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка за підтримки фонду Порошенка, Міжнародного фонду «Відродження», Національної асамблеї людей з інвалідністю України, Міжнародного Благодійного Фонду "Карітас Україна", Українського Товариства Глухих, Навчально-виробничого підприємства «Вабос», Центру слухомовленнєвої реабілітації «Аврора», Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром».
Основною метою Конгресу стало обговорення стратегічних питань реформування освіти дітей з особливими потребами, окреслення нових законодавчо-правових орієнтирів, презентація інноваційних освітніх технологій роботи з особливими дітьми в загальноосвітньому просторі в контексті реалізації концепції Нової української школи.
З вітальним словом до гостей та учасників Конгресу звернулася спеціальна гостя заходу - дружина Президента України, Голова Ради Фонду Порошенка Марина Порошенко. У своїй промові Перша леді України наголосила на важливості проведення подібних заходів, що об’єднують науковців та практиків навколо вирішення актуальних питань у сфері формування інклюзивного освітнього середовища.
У рамках Конгресу Марина Анатоліївна презентувала базову програму «Інклюзивна освіта» для підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному середовищі. Марина Порошенко зазначила, що презентована програма може бути використана як базова для розробки інших навчальних програм з урахуванням специфіки навчального закладу та його спеціалізації.
До вітальних слів також долучилися: Олександр Терещук ,Віктор Коцур, В’ячеслав Засенко, Василь Кремень, Андрій Шевцов.
На пленарному засіданні, що відбувалось у рамках двох лінійок та охопило понад 10 навчальних аудиторій університету, пролунали доповіді провідних науковців та практиків.
У другій половині дня робота Конгресу продовжилась, а для його учасників було запропоновано різноманітні майстер-класи, ворк-шопи та тренінги, котрі проводили провідні фахівці, які володіють новітніми технологіями корекційно-розвиткової роботи, зокрема для дітей з аутизмом, синдромом Дауна, сенсорними порушеннями, гіперактивністю та ін. Під час зустрічі було дано відповіді на актуальні питання учасників щодо розбудови інклюзивного освітнього середовища.
Майстер-класи, які відвідали педагоги «Джерела» Рябченко Н.М., Жовтяк Г.К. та Козакова О.В. були дуже змістовними, цікавими та були спрямовані на те, щоб вчителі, в умовах Нової української школи знали, як працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
Активну участь в майстер-класах та обговореннях взяли педагоги КЗ ЗСЗШІ «Джерело».
Організаторами Конгресу виступили: Міністерство освіти і науки України, Національна Академія педагогічних наук України, Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка за підтримки фонду Порошенка, Міжнародного фонду «Відродження», Національної асамблеї людей з інвалідністю України, Міжнародного Благодійного Фонду "Карітас Україна", Українського Товариства Глухих, Навчально-виробничого підприємства «Вабос», Центру слухомовленнєвої реабілітації «Аврора», Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром».
Основною метою Конгресу стало обговорення стратегічних питань реформування освіти дітей з особливими потребами, окреслення нових законодавчо-правових орієнтирів, презентація інноваційних освітніх технологій роботи з особливими дітьми в загальноосвітньому просторі в контексті реалізації концепції Нової української школи.
З вітальним словом до гостей та учасників Конгресу звернулася спеціальна гостя заходу - дружина Президента України, Голова Ради Фонду Порошенка Марина Порошенко. У своїй промові Перша леді України наголосила на важливості проведення подібних заходів, що об’єднують науковців та практиків навколо вирішення актуальних питань у сфері формування інклюзивного освітнього середовища.
У рамках Конгресу Марина Анатоліївна презентувала базову програму «Інклюзивна освіта» для підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному середовищі. Марина Порошенко зазначила, що презентована програма може бути використана як базова для розробки інших навчальних програм з урахуванням специфіки навчального закладу та його спеціалізації.
До вітальних слів також долучилися: Олександр Терещук ,Віктор Коцур, В’ячеслав Засенко, Василь Кремень, Андрій Шевцов.
На пленарному засіданні, що відбувалось у рамках двох лінійок та охопило понад 10 навчальних аудиторій університету, пролунали доповіді провідних науковців та практиків.
У другій половині дня робота Конгресу продовжилась, а для його учасників було запропоновано різноманітні майстер-класи, ворк-шопи та тренінги, котрі проводили провідні фахівці, які володіють новітніми технологіями корекційно-розвиткової роботи, зокрема для дітей з аутизмом, синдромом Дауна, сенсорними порушеннями, гіперактивністю та ін. Під час зустрічі було дано відповіді на актуальні питання учасників щодо розбудови інклюзивного освітнього середовища.
Майстер-класи, які відвідали педагоги «Джерела» Рябченко Н.М., Жовтяк Г.К. та Козакова О.В. були дуже змістовними, цікавими та були спрямовані на те, щоб вчителі, в умовах Нової української школи знали, як працювати з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
Немає коментарів:
Дописати коментар