середу, 28 вересня 2016 р.

Щастя тільки знаючим дається!

                           "Щастя тільки знаючим дається!"- під таким гаслом вчителі закладу розпочали роботу в новому навчальному році.  
                Наприклад, щастя від перемоги у шкільній або районній олімпіаді можливо тільки ,якщо ретельно до них підготуватись.Для того, щоб зацікавити учнів такими науками, як хімія, географія, біологія та фізика недостатньо тільки майстерності вчителя. Інформація повинна бути корисною та здобутою самостійно. Саме з цією метою у вересні проводяться лабораторні  та практичні роботи з цих предметів.
                У процесі лабораторної роботи учні набувають навичок використання приладів, лабораторного обладнання. Вони набувають умінь обробляти результати експерименту та вимірювань, навичок узагальнення та систематизації явищ природи. Лабораторна робота сприяє формуванню в учнів матеріалістичних поглядів на природу, упевненості в можливості її пізнання, умінь виявляти причинно-наслідкові зв’язки, функціональні залежності між фактами, явищами та процесами.
                                                 На уроках біології вчитель віддає перевагу груповій формі роботи. Групова форма організації лабораторної роботи полягає в тому, що з однієї й тієї самої теми для окремих груп учнів добирають різні завдання, інструктажі, дидактичні картки, обладнання. Її переваги полягають у можливості врахування індивідуальних особливостей учнів, рівня їхніх навчальних досягнень, інтересів, у наданні допомоги та взаємодопомоги, контролю, самоконтролю, взаємоконтролю; крім того, ця форма роботи дозволяє більш ефективно використовувати обладнання
 Після  проведення лабораторної роботи з фізики в 11 класі, учні зробили важливий висновок -прискорення руху по похилій площині залежить від кута нахилу площини.
Саме тому  треба бути обережним, коли автомобіль
чи автобус їде по похилій площині- швидко зупинитсь вони не зможуть!
                   У сьомому класі діти тільки починають вивчати таку складну й цікаву науку, як фізика. Тому для вчителя найважливішою задачею є зацікавити учнів цим предметом з перших уроків.
  А що може бути  кращим, ніж самостійно здобувати знання. Перші лабораторні роботи присвячені саме цьому- вивченню приладів, формуванню навичок дослідницької діяльності.
                               
    Хімія та біологія можуть стати дуже цікавими для учнів, якщо збудувати процес навчання за допомогою практичних дослідів чи проектної діяльності , з урахуванням індивідуальних особливостей сприйняття матеріалу.
Ефективність навчання знаходиться в прямій залежності від рівня активності учнів, тому одна з основних задач вчителя Супрун Мілени Володимирівни - не лише надання учням суми знань, але й розвиток пізнавальних інтересів, творчого підходу до справи, прагнення до самостійного поповнення знань, уміння застосовувати їх в практичній діяльності.
                       Так цікаво та різноманітно учні розпочали  навчання і ми, вчителі закладу, мріємо про збереження такого палкого бажання вчитися!

Немає коментарів:

Дописати коментар