Лабораторна робота є одним із видів обов'язкових самостійних робіт учнів. Вона проводиться під керівництвом учителя з застосуванням спеціальних приладів, матеріалів, інструментів та інших засобів навчання. Робота сприяє реалізації міжпредметних зв'язків, принципу зв'язку теорії із практикою, розвитку інтелектуально-пізнавальної активності учнів.
При проведенні лабораторної роботи у 11 класі з теми "Вивчення умов рівноваги важеля" учні повторили такі поняття: плече сили, момент сили, рівновага, згадали формулу обчислення сили тяжіння, одиниці вимірюваня маси тіла. Дуже цікаво було спостерігати, як "дорослі" діти самостійно роблять відкриття законів фізики, проводять практичну перевірку вже відомих закономірностей. У процесі виконання лабораторної учні оволодівають теоретичними та практичними знаннями, шліфують окремі операційні вміння та навички самостійної експериментально-пошукової діяльності; набувають умінь планувати діяльність, фіксувати її проміжні та кінцеві результати; оцінювати їх вірогідність.
У восьмих класах при вивченні теми "Теплові явища" з учнями проводилися три роботи з питань теплообміну. Практична робота вчить дівчат та хлопців самостійно планувати етапи своєї діяльності, прогнозувати її результати. На таких заняттях прослідковується взаємодія між учнями під час обговорення роботи. Цей вид діяльності нагадує про необхідність отримання знань і з математики. Крім того, проведення лабораторної роботи забезпечує реалізацію єдності пізнавальної та практичної діяльності учнів у процесі вивчення основ фізики.
автор Шаповалова Н.Л.
автор Шаповалова Н.Л.
Немає коментарів:
Дописати коментар