пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

"Опале листя -користь чи шкода?".

В школі в жовтні  на уроках природознавства відбувся захист міні-проектів на тему "Опале листя -користь чи шкода?".Діти 5 класів приймали активну участь.


Міні-проект
«Опале листя: користь чи шкода?»
   Наразі актуальним напрямком стала екологічна освіта суспільства, тобто людям з дитинства необхідно прививати любов та бережне ставлення до природи, а також допомогти усвідомити важливість позитивної взаємодії людини з природою. Тому необхідним є пояснення учням важливості процесів та явищ, що відбуваються у природі, а саме на прикладі ролі осінніх явищ у житті рослин.
 У курсі природознавства 5 класу у розділі «ТІЛА, РЕЧОВИНИ ТА ЯВИЩА НАВКОЛО НАС» передбачено міні-проект« Опале листя : користь чи шкода».
У процесі виконання дослідницького проекту учні набувають перші навички дослідницької діяльності.
     Для організації роботи над проектом варто об'єднати клас у групи (по4- 5 учнів у кожній). Кожній з груп  придумується назва та тему проблеми, за якою в подальшому буде працювати. Можна запропонувати такі назви :    
  1."Захисники". Користь опалого листя. Чим корисне воно для самої рослини та для людини?
2.    Вчені". Листопад. Його шкідливі сторони.
3.    "Експерти". Чому опадає листя? Хто або що є  цьому винуватцем?
4.    «Екологи» Що робити з опалим листям?
Учням дається тиждень на реалізацію проекту. Вони отримують такі конкретні завдання (своєрідний алгоритм роботи над проектом):
1)   розробити план збору та систематизації інформації за обраною темою;
2)   знайти та виділити найбільш вагоме, цікаве, яскраве з теми;
3)   оформити напрацьоване наочно. Обмежень ставити не варто, діти можуть  представити свої проекти у будь-якій формі: стінгазет, презентацій, відео, усно тощо;
4)   визначити спікера, який буде представляти напрацьоване (або розподілити інформацію між всіма членами групи та представляти її разом).

Немає коментарів:

Дописати коментар