В школі в жовтні на уроках природознавства відбувся захист міні-проектів на тему "Опале листя -користь чи шкода?".Діти 5 класів приймали активну участь.
Міні-проект
«Опале
листя: користь чи шкода?»
Наразі актуальним
напрямком стала екологічна освіта суспільства, тобто людям з дитинства
необхідно прививати любов та бережне ставлення до природи, а також допомогти
усвідомити важливість позитивної взаємодії людини з природою. Тому необхідним є
пояснення учням важливості процесів та явищ, що відбуваються у природі, а саме
на прикладі ролі осінніх явищ у житті рослин.
У курсі
природознавства 5 класу у розділі «ТІЛА,
РЕЧОВИНИ ТА ЯВИЩА НАВКОЛО НАС» передбачено
міні-проект« Опале листя : користь чи шкода».
У процесі
виконання дослідницького проекту учні набувають перші навички дослідницької
діяльності.
Для організації роботи над проектом
варто об'єднати клас у групи (по4- 5
учнів у кожній). Кожній з груп
придумується назва та тему проблеми, за якою в подальшому буде
працювати. Можна запропонувати такі назви :
1."Захисники". Користь опалого листя. Чим корисне воно для
самої рослини та для людини?
2. Вчені".
Листопад. Його шкідливі сторони.
3. "Експерти". Чому опадає листя? Хто або що є
цьому винуватцем?
4.
«Екологи»
Що робити з опалим листям?
Учням дається тиждень на реалізацію проекту.
Вони отримують такі конкретні завдання (своєрідний алгоритм роботи над
проектом):
1) розробити
план збору та систематизації інформації за обраною темою;
2) знайти та
виділити найбільш вагоме, цікаве, яскраве з теми;
3) оформити
напрацьоване наочно. Обмежень ставити не варто,
діти можуть представити свої проекти у
будь-якій формі: стінгазет, презентацій, відео, усно тощо;
4)
визначити спікера, який буде представляти
напрацьоване (або розподілити інформацію між всіма членами групи та
представляти її разом).
Немає коментарів:
Дописати коментар