Тож, спочатку школярі познайомились не тільки з будовою та принципом роботи електродвигунів, а й з їх застосуванням в промисловості та побуті. А потім, працюючи з деформованим текстом , пошуком відповідних малюнків закріпили свої знання. Разом з вчителем української мови учні в складених реченнях виокремлювали головни та другорядні члени. І це їм вдалось! Адже поряд була наочність: таблиці, ілюстрації, схеми. А головне - змагання фізиків і мовників, які наввипередки бажали впоратись із завданням. Такі уроки допомагають вчителям активізувати освітній процес, особливо, коли це стосується учнів з особливими освітніми потребами.
Страницы
- Головна сторінка
- Список педагогів
- Методична робота
- Вчительска майстерня ( відкриті уроки)
- Навчання під час карантину
- Математика дистанційно
- Організація дистанційного навчання в школі
- Публікації ( сертифіковані матеріали)
- Інтелектуальні марафони
- Олімпіади та предметні конкурси
- Консультації та гуртки
- Творча діяльність
- ЗНО
неділя, 24 січня 2021 р.
Приницип "паралельного навчання" у "Джерелі"
У школі-інтернаті стало звичним проводити бінарні уроки, використовуючи принцип "паралельного навчання". Вчителі фізики (Шаповалова Наталія Леонідівна) та української мови (Шокарєва Олена Єгорівна) об'єднались в єдиному прагненні допомогти учням з ураженою слуховою функцією усвідомити закони фізики, а паралельно - правила граматики.
Тож, спочатку школярі познайомились не тільки з будовою та принципом роботи електродвигунів, а й з їх застосуванням в промисловості та побуті. А потім, працюючи з деформованим текстом , пошуком відповідних малюнків закріпили свої знання. Разом з вчителем української мови учні в складених реченнях виокремлювали головни та другорядні члени. І це їм вдалось! Адже поряд була наочність: таблиці, ілюстрації, схеми. А головне - змагання фізиків і мовників, які наввипередки бажали впоратись із завданням. Такі уроки допомагають вчителям активізувати освітній процес, особливо, коли це стосується учнів з особливими освітніми потребами.
Тож, спочатку школярі познайомились не тільки з будовою та принципом роботи електродвигунів, а й з їх застосуванням в промисловості та побуті. А потім, працюючи з деформованим текстом , пошуком відповідних малюнків закріпили свої знання. Разом з вчителем української мови учні в складених реченнях виокремлювали головни та другорядні члени. І це їм вдалось! Адже поряд була наочність: таблиці, ілюстрації, схеми. А головне - змагання фізиків і мовників, які наввипередки бажали впоратись із завданням. Такі уроки допомагають вчителям активізувати освітній процес, особливо, коли це стосується учнів з особливими освітніми потребами.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Просто чудовий урок! Є чому повчитися.
ВідповістиВидалити