неділя, 24 січня 2021 р.

Приницип "паралельного навчання" у "Джерелі"

     
У школі-інтернаті стало звичним проводити бінарні уроки, використовуючи принцип "паралельного навчання".

    Вчителі фізики (Шаповалова Наталія Леонідівна) та української мови (Шокарєва Олена Єгорівна) об'єднались в єдиному прагненні допомогти учням з ураженою слуховою функцією усвідомити закони фізики, а паралельно - правила граматики.

Тож, спочатку школярі познайомились не тільки з будовою та принципом роботи електродвигунів, а й з їх застосуванням  в промисловості та побуті. А потім, працюючи з деформованим текстом , пошуком відповідних малюнків закріпили свої знання. Разом з вчителем української мови учні в складених реченнях виокремлювали головни та другорядні члени.  І це їм вдалось! Адже поряд була наочність: таблиці, ілюстрації, схеми. А головне - змагання фізиків і мовників, які наввипередки бажали впоратись із завданням.

    Такі уроки допомагають вчителям активізувати освітній процес, особливо, коли це стосується учнів з особливими освітніми потребами.



1 коментар: