Відродження освіти, розбудова національної школи
зумовлюють необхідність розвитку інтелектуального потенціалу здобувачів освіти
школи-інтернату «Джерело». Вчителі природничо-математичних дисциплін добре
розуміють, що виявлення і виховання математичних здібностей, плекання
інтелектуальних сил школярів освітнього закладу є надзвичайно важливою справою
для отримання якісної освіти.
Тож, у рамках проведення заходів, присвячених Року математики в Україні, протягом двох тижнів учні 7-А та 8-А класів з порушеннями слухової функції під орудою вчителів математики Шаповалової Наталії та Іванової Інни ініціювали проєктну діяльність, вивчаючи теми: «Веселі трикутники» (7-А) та «Чудові чотирикутники» (8-А). Як відомо, знання геометричних форм спонукають до цікавих запитань, які потребують обізнаності з різних предметів, вимагають неабиякого логічного мислення та достатнього мовленнєвого спілкування. І така інтеграція знань та співдружність учнів та педагогів була надзвичайно вдалою! Школярі – активні, зацікавлені, працьовиті. Освітяни – ініціативні, креативні, усміхнені.
Серія уроків-проєктів продемонструвала, що діти з особливими освітніми потребами добре вмотивовані на математичне сприйняття світу, а завдяки проєктній діяльності вони розвивають прагматичне ставлення до навчання. Адже знання з геометрії допоможуть їм у дорослому житті робити математичні розрахунки, вимірювання, розумітися в арсеналі мовленнєвих виразів, формул, схем.
Сподіваємось, що такі уроки-проєкти,
полюбляться всім учням «Джерела» і вони ще завзятіше будуть закладати у власні
інтелектуальні підвалини знання з різних дисциплін.
автор статті Шаповалова Н.Л.
рецензент Шокарєва О.Є.
рекомендовано до розміщення на сайті ДОН
Немає коментарів:
Дописати коментар